28.4.11

Artisan Namjestaj

Bosanskohercegovacka kompanija iz Tesnja koja proizvodi namjestaj od masivnog drveta koja saraduje sa dizajerima koji su Gabriela Bellon, Karim Rashid, Salih Teskeredžić, Amir Vuk Zec i Hrvatski dizajnerski trojac Grupa. Artisan ne proizvodi samo namjestaj sa stambene prostore vec i za restorane i hotele.

Kada sam vidjela njihove modele odusevila sam se! Jednostavno, kvalitetan, moderan namjestaj koji se moze lako kombinovati u razlicitim stilovima i sa svim bojama. Drvo je moj omiljeni materijal za namjestaj a posebno masivno drvo koje stvara toplu i elegantnu atmosferu.

Artisan je dobio tri nagrade "Interior Innovation Awards 2011" na sajmu namjestaja u Kelnu za dizajn stolica i stolova. Dizajn pobjednickih proizvoda potpisuje Salih Teskeredžić.

Web stranica kompanije me istovremeno odusevila a zao mi je da na listi prodajnih mjesta nema ni jedna adresa iz BIH. Artisan proizvodi se prodaju u Belgiji, Italiji, Njemackoj i Tajvanu.

"Tvornica Artisan nastala je iz tradicionalne stolarije Ćostović koja je u nju pretočila svu svoju ljubav prema drvetu i 50 godina iskustva u njegovoj obradi. Artisan je specijaliziran za ručnu proizvodnju visokokvalitetnog namještaja od masivnog drveta i upravo je inzistiranje na ručnom, artisanskom radu ono što nas razlikuje od ostalih. Prva iskustva stekli smo izrađujući namještaj za nizozemske i britanske dizajnere, a 2007. u suradnji s regionalnim dizajnerima pokrećemo i prvu vlastitu kolekciju. Od tada nastojimo svakom kolekcijom, svakim komadom drveta, vizijom dizajnera i dodirom marljivih majstorskih ruku opravdati filozofiju koju slijedimo."


























1 komentar:

Unknown kaže...

Ja preferiram drveni namještaj, volim te boje a sada se može naći stvarno moderan stil po svačijoj želji.